Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als je bestelling al in productie is of klaarstaat voor productie dan kunnen we je bestelling helaas niet meer annuleren. Dit kan je checken in je account. Als dit nog niet het geval is dan kunnen we het vaak nog voor je annuleren! Laat ons dan zo snel mogelijk weten dat je jouw bestelling wil annuleren. We zullen je bestelling vervolgens crediteren en het bedrag binnen enkele dagen terugstorten op je rekening.

Ben je hiermee geholpen?
Gerelateerde vragen
Hoe bestel ik mijn product?

Kies in de menubalk welk product je wilt bestellen. Op de productpagina kies je onder andere je formaat, papiersoort...

Toon alle informatie
Ik wil graag een product bestellen, maar ik kan het niet vinden op de site. Wat nu?

Veel producten kan je eenvoudig via onze site bestellen. Dit kan via ons menu of de zoekbalk erboven. Heb je...

Toon alle informatie
Hoe kan ik de prijs berekenen voor mijn bestelling?

Op onze site vind je bij elk product een calculator, waarin alle opties voor het product zijn opgenomen. Denk...

Toon alle informatie
Ik wil graag een bestelling opnieuw bestellen, kan dat?

Ga naar ‘Mijn recente bestellingen’ in je account en klik op ‘Bekijk’ bij de order die je opnieuw wil...

Toon alle informatie
Kan ik ook meerdere producten tegelijk bestellen?

Heb je meerdere producten en wil je deze tegelijk laten drukken? Dat kan door gewoon eerst het ene product in je...

Toon alle informatie
Kan ik ook een proefdruk/drukkproef krijgen?

We tonen je bij het uploaden van je bestand een digitale proef, zodat je kan zien hoe je bestand ongeveer gedrukt...

Toon alle informatie
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Heb je per ongeluk een foutje gemaakt bij het bestellen? Laat het ons dan meteen weten! Als je bestelling nog niet...

Toon alle informatie
Kan ik het afleveradres nog wijzigen?

Als je een bestelling hebt geplaatst en het leveradres nog wil wijzigen, geef dit dan zo snel mogelijk aan ons door...

Toon alle informatie
Waar kan ik mijn bestanden uploaden?

Je kan je bestanden uploaden na het afrekenen. Heb je de uploadknop gemist? Ga dan naar je account en klik op...

Toon alle informatie
Het is 16.00 geweest en ik moet mijn bestanden nog uploaden. Wordt mijn bestelling vandaag nog gedrukt?

De deadline om je drukklare bestanden te uploaden is 16.00 uur. Als je (vlak) na 16.00 je bestanden uploadt, kunnen...

Toon alle informatie
Wat is de levertijd voor mijn product?

De levertijd verschilt per product en afwerking. Een aantal factoren die zorgen voor een langere productietijd (en...

Toon alle informatie
Kunnen jullie het product sneller leveren dan op jullie website staat?

Bij de meeste producten op onze website zie je al onze snelste levertijd staan. Hierin kunnen we niets versnellen....

Toon alle informatie
Kunnen jullie het product ook later leveren dan de verwachte leverdatum?

Helaas niet. We versturen onze bestellingen zo snel mogelijk. Als je jouw drukwerk later nodig hebt dan kun je het...

Toon alle informatie
Ik wil een andere oplage invoeren, kan dat?

Natuurlijk! Tijdens het bestellen kun je eenvoudig bij 'Bereken je eigen aantal' de gewenste oplage invullen. Klik...

Toon alle informatie
Kan ik een ander formaat kiezen dan standaard?

Bij de meeste producten kan je ook je eigen formaat invullen. Onderin de lijst van formaten kies je voor 'Eigen...

Toon alle informatie
Wat bedoelen jullie met het eindformaat?

Het eindformaat is het formaat van je product nadat deze is afgewerkt. Bij een folder of magazine kies je het...

Toon alle informatie
Kan ik ook meerdere ontwerpen tegelijk bestellen?

Jazeker! Doordat we digitaal drukken kan je heel goedkoop meerdere ontwerpen tegelijk bestellen. Handig als je...

Toon alle informatie
Ik bestel mijn drukwerk in zwart, hoe moet ik dit aanleveren?

Wanneer je drukwerk alleen zwarte inkt nodig heeft (grijs valt ook onder zwarte bedrukking), is het van belang om in...

Toon alle informatie

Inloggen

Nieuw bij PeterPrint?
Account aanmaken